VÄRLDENS BÄSTA MANIFESTATION!

Enligt miljötingstradition var det idag en manifestation. Vi tågade genom Gävle med banderoller och plakat och en himla massa bra slagord/ramsor/låtar och guuud, det var så himla bra! Rysningsbra! Och det var så himla roligt att fota, jag sprang omkring och var glad åt lite dagsljus (det har som sagt varit svårfotat med min lilla kamera i mörk inomhusmiljö) och kunde inte få nog av den fina manifestationen som gör sig så bra på bild. Jag fick många favoritfotografier och de är med här, så kolla lite extra noga för min skull, haha!



VAD VILL VI HA? EN BÄTTRE MILJÖ! NÄR? NU! NÄR? NU! NÄR NÄR NÄR? NU NU NU!

SLUTA HYCKLA - BÖRJA CYKLA!

INTE BILEN UNDER MILEN!


Åh, kan inte ni som var med (eller som kommer på egna!) fylla på med fler slagord i kommentarerna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra bilder! man hör liksom ljudet av alla rösterna,man skulle varit där.

2009-11-02 @ 09:49:12
Postat av: Nessa

Härliga bilder, manifestationen blev grym !!

2009-11-02 @ 12:00:05
Postat av: David

PLAST I NATUREN DÖDAR DJUREN

2009-11-02 @ 19:57:30
Postat av: johan

inga bilar på våra gator, med lr utan katalysator



bilarna borde haa avgåsröööööööreeeeeen fraaaaam iiiiii föööööööreeeeen,bilarna borde haa avgåsröööööööreeeeeen fraaaaam iiiiii föööööööreeeeen, så att det är dom som kööööööööör soom dööööööööör.



det var två av dom som jag kom ihåg och den sista var ju sången :P

Postat av: johan

inga bilar på våra gator, med lr utan katalysator



bilarna borde haa avgåsröööööööreeeeeen fraaaaam iiiiii föööööööreeeeen,bilarna borde haa avgåsröööööööreeeeeen fraaaaam iiiiii föööööööreeeeen, så att det är dom som kööööööööör soom dööööööööör.



det var två av dom som jag kom ihåg och den sista var ju sången :P

Postat av: Josefin

Verkligen superbra bilder! :D



Helt awesooome att clockwise var med! Såg en snutt när vi var ute och köpte blommor och det var verkligen jättebra!

2009-11-02 @ 22:32:30
URL: http://eumeumeum.blogg.se/
Postat av: Zusanna

men åh, vilken bra sak! jag vill också vara med på något sånt. :D

2009-12-14 @ 19:10:01
URL: http://zusannas.blogg.se/
Postat av: Elin Skalk

SLUTA FJANTA BÖRJA PANTA!

2010-09-16 @ 19:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0