GALAMIDDAG.

Hej! I skrivande stund är Miljötinget 2009 över, men nu när jag är hemma och har internet har jag så klart en del att blogga om, och på så vis får vi suga på karamellen en liten stund till..! Igår kväll var det storslagen galamiddag, alla var jättefina, vi minglade och åt god mat och hade det himla trevligt. Och åh, jag önskar min kamera inte behövde ta till blixten för att fånga kvällen då det var så mysig belysning, pumpor och discokulor... Aja. Och just det! Jag tog lite mingelbilder också, men de dyker upp senare i något slags kollage hade jag tänkt.


Mingel i Ljussalen.


Matsugna!


Jag tror att det här bandet hette Funky Five (rätta mig om jag har fel!) och de bjöd på mycket soul och annan bra musik under middagen.


Och ja, tänk er fina färger i rött och blått och myspys, inget blixtljus, okej?


Och så sjöng vi för ett födelsedagsbarn! Jag tror hon hette Gabriella och fyllde 17 år. Grattis igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mingelbilder vill vi ha upp ^^,

2009-11-02 @ 11:51:17
Postat av: johanbliixt

Åh :D Alex och Gabbe :D:D

2009-11-17 @ 10:22:54
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0