SO LONG, FARWELL, AUF WIEDERSEHEN, ADIEU....



Väl tillbaka på Polhemskolan efter manifestationen samlades vi alla i aulan för att ta farväl. Vi kollade på klipp från biktrum (kolla in allt som filmats på hemsidan!), fick reda på vilka som vann sopsorteringstävlingen (Ensam mamma söker!) och tackade och tackades av världens bästa programråd och världens bästa projektledare Hana Muliqi! Och åh, Therese Metz var ju så klart också uppe på scenen, men jag måste ha varit så tagen av stunden för det blev ingen bild på det. Skit också. Men PUSS på er alla!!

Och vet ni. Jag pallar inte att ta farväl av Miljötinget ännu en gång idag, alltså här på bloggen, så jag tänker göra en fuling (hahaha, vilken frisk 20-åring säger "göra en fuling"?) och ta resten imorgon, så det inte blir så smärtsamt. Jag är en sån som drar bort plåstret lååångsaamt. Så vi ses imorgon, okej? Gruppbild och mingelbilder och lite annat. GOD NATT PUSS TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0