HÅLL KONTAKTEN MED DINA MILJÖTINGETVÄNNER!



Det här är min kompis Hanna. För ett år sedan träffades vi på Miljötinget. Vi kände inte varandra, men det skulle visa sig att vi hade mycket gemensamt och herregud vilken bra tjej tänkte jag! En sån som man vill umgås med för det gör en glad. Så en kort stund efter Miljötinget mailade jag henne på facebook och undrade om vi inte kunde ses, eftersom jag tyckte vi hade det så trevligt sist och vi ju bor i samma stad. Så det blev en kakbuffé på ett konditori och en second hand-runda på stan. Och efter det har allt bara fortsatt! Vi sågs mer och lärde känna varandra och varandras vänner och till slut hade vi bildat världens bästa gäng som hängde och trivdes hela våren och sommaren med picknickar, dans och andra fina stunder.

Så. Det jag försöker komma till är följande: Har ni stött på en trevlig prick ni gillar på Miljötinget, hör av er till den pricken! Det kan inte gå fel och kanske vinner ni en vän för livet. OKEJ? Lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0