CLOCKWISE!!!!!!!!!!!!!!!!


Foto: Hanna Göransson


Efter att vi hade blivit upprymda av galamiddagen var det dags för efterlängtade Clockwise att inta scenen i aulan. Och alltså. Jag vet knappt vad jag ska skriva. Det var en sådan eufori! Bandet är så sjukt grymma musiker och har vrålbra låtar och texter och ger bara en himla massa kärlek (och får därför så klart kärlek tillbaka) och det var så bra att alla blev helt utom sig av glädje! Alla bara skrek! Haha! Och dansade! Själv kunde jag inte stå stilla en sekund. Och mitt i alltihop kör som en vänlighetens circle pit igång, där alla tar varandras händer och dansar i en ring runt hela aulan. FANTASTISKT!!!!

Kolla in Clockwise myspace här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0