DISCO INFERNO!


Här var det både jag och Hanna som fotade i en salig blandning. Välkomna in i min hjärna via näsan förresten.


När vi blivit helt supertaggade (jag har aldrig varit med om något så taggat och peppat) efter Clockwise konsert sprang vi vidare till matsalen där vi dansadedansadedansade! Det var så otroligt häftig stämning, alla var helt dansgalna!! Vet inte om jag har varit med om något liknande. Folk stod på borden och dansade i ringar och peppade varandra och aaaaaaaaah, BÄST! Jag tycker det är så härligt och skönt och underbart att det kan bli så här tokmycket dans och glädje bland så många människor utan en endaste droppe alkohol. Alla hade bara världens gladaste och peppigaste känsla i kroppen som helt tvunget skulle ut i dans! Gud, jag blir helt rörd när jag tänker på det, haha. Åh, bästa, bästa, bästa Miljötingetkvällen. TACK!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-19 @ 00:10:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0