GALAMIDDAGEN!


När vi gick in i matsalen för galamiddagen möttes vi av ett utklätt programråd! Svårt att veta om detta är Filip och Sara eller om det är John Travolta och Olivia Newton John i Grease?


Hillevi eller Paul Stanley? Linn?! Näääää, Lady Gaga så klart!!


Vi satte oss till bord. Jag och Hanna hade så här fina bordsgrannar.


Det skulle visa sig att middagen var full av överaskningar! Som när Michael Jackson-rummet (deltagare från en sovsal) plötsligt gick upp och gjorde en koreografi till Beat it. Sjukt bra!!


Här är mina fina vänner och kollegor Hanna och Jens som gör Miljötingets tidning.


Och jag då..!


Programrådet serverade oss god förrätt, varmrätt och efterrätt!


Crazy Gaga.


Här kom ännu en överaskning! Alltså, jag vet inte om jag är för gammal (...?) eller bara efter, men det var en viss låt som spelades (vet inte vad den heter ens) och då är det tydligen en ny grej att man ska gå upp och göra en viss dans till den? I alla fall så var det himla roligt, för en började och så hakade fler och fler på och till slut hade nästan alla deltagare rest sig upp från borden för att spontandansa med. Underbart!!!!!!


Nu har vi plötsligt hamnat på front row på en storslagen modevisning där programrådet visade upp kläder från Röda Korsets second hand-butik Kupan i Ludvika!


Second hand is the shit.


Och sista överaskningen var att programrådets olika karaktärer hade en varsin liten uppvisning till varsin låt. De bjöd verkligen på sig själva och var hur grymma som helst!


Peter Criss och Gene Simmons får avsluta middagen. Fler (alla) bilder kommer att dyka upp på facebook så småningom!

Jag hörde av många att galamiddagen var väldigt uppskattad, och det var den sannerligen av mig med. Den byggde verkligen upp stämningen för hela kvällen som var underbar... Nu går jag och lägger mig och fortsätter detta imorgon eftermiddag, kom tillbaka då! Puss och tja!

Kommentarer
Postat av: Ivana

Härliga bilder, det syns att det var en underbar kväll!

2010-10-25 @ 08:24:35
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0