LITE BLANDAT KRAFS OCH TACK OCH HEJ.



Från dansuppvisningen på invigningen.


Hillevi och Linn informerar om tagg-tävlingen.


Ajdoan testar second hand-kläderna.


Mosa (som jobbat stenhårt med Miljötinget - Hurra hurra hurra!!! Sjukt skillad kille) kikar fram.


Hanna sitter och skriver i sovsäck. Rummet vi sov i var lite kallt...


Jag utsätts för Jens reflexskärm.


Hanna in action!


Jens in action!


Hopp!


Projektledare Hana! Utan henne  - inget Miljöting 2010. Jag är så grymt imponerad av henne så det är inte klokt.


De fina dalahästbroscherna som fanns i infon gick tydligen utmärkt att ha som örhängen.


Clockwise-dans.


Smygbudskap.


Det här är sista inlägget. Tack för att jag fick vara med och blogga på detta u n d e r b a r a Miljöting. Jag har haft så sjukt himla roligt!!!! Ha det fint alla!

/Ingrid Bergström Nilsson

Kommentarer
Postat av: ice

Lägg upp bilderna frän discot när jag satt på en tjejs axlar :D

2010-10-27 @ 11:29:16
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tror inte att jag har någon sådan bild? I så fall dyker den upp på facebook senare.

2010-10-27 @ 15:53:58
URL: http://miljotinget.blogg.se/
Postat av: Philip Eriksson

Kan ni inte lägga upp bilder som jens också tog. eftersom han sprang runt och tog kort på allt:P

2010-10-27 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0