HEJ DELTAGARE!!



Hej Lucas, Jenny och Emil från Gävle!

Varför har ni kommit till Miljötinget?

Emil: Jag visste inte så mycket om Miljötinget innan men folk sa att det var kul. Dock var det inte främst därför jag åkte utan för att det är roligt att höra föreläsningar om miljö och så är det kul att träffa ungdomar som tycker lika som jag. Dessutom är det bra att föreläsningar och debatter hålls på ungdomars språk.
Lucas: För att träffa folk och lära mig mer om miljö.
Jenny: Jag visste inte heller mycket om Miljötinget men min syster sa att det var kul och att man får träffa folk och så.

Vad har varit roligast?
Emil: Politiska boxningsmatchen.
Lucas: Jag tyckte att Renata Chlumskas föreläsning var intressant.
Jenny: Jens Assur och Renata Chlumska tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0