Första deltagaren, först på plats!

 
 
Miriam Lindgren är första deltagaren på plats, konstaterade vi. Hojta till om ni känner er orättvist behandlade! Jag satte mig i alla fall ner med henne för att höra vad som lett henne hit.
 
Det är på Solängsskolan i Gävle som ryktet har gått. Eftersom hon var intresserad och ryktet var sant är hon här idag. Grymt roligt, tycker vi. Två andra är tydligen på väg därifrån just nu. Work shopen hon valt att delta i är "Hur minskar vi köttboomen". Det här är en väg in för henne att börja engagera sig. Först måste hon bara ta reda på hur det redan påverkas och hur hon kan påverka det positivt.
 
Miriam går också ett musikprogram, att bero på förra inlägget med IdaLisa som kommer spela med sitt band Dandrylion ikväll. Jag undrar om jag kan hitta fler här. Manno som är Linneas högra hand kommer nämligen också spela för oss under helgen! 
 
Linnea Wickman och Manno Endalib
 
 
Miriam Lindgren
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0