GODMORGON!


 
Godmorgon alla härliga deltagare!
Jag hoppas att ni har sovit gott och är så pass utvilade att ni orkar med en sjukt fullspäckad dag med massa roligheter! Jag är supertaggad!

Idag kommer vi få se två superintressanta föreläsare, Svante Axelsson från Naturskyddsföreningen samt Magdalena Streijffert från fairtrade. Vi kommer få utveckla våra egna idéer med hjälp av solrosprojektet och vi kommer få äta god mat & dansa loss till Svenska Björnstammén och myyycket mycket mer!!

Jag hoppas att ni har superkul och vågar fråga oss i Programrådet om ni har några frågor, vill hänga eller ta en selfie! Jag (Emelie) och Sanaz vill gärna ta selfie's med er och har en varsin grymt snygg selfiestick med oss JÄMT!

Vi är alla snälla & glada så tveka inte att prata eller hänga med oss!

 


Även fast vi kanske bjuder lite tokigt mycket på oss själva så är vi fantastiskt roliga & snälla ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0