Nu är bloggen igång igen!

Nu har tystnaden äntligen upphört och hjältinnan Sanaz är i farten. Ni kanske har sett min fina presentation på miljötingets instagram (miljotinget) och redan vet vem denna paprika älskande skribenten är. Men om inte tänker jag presentera mig lite. Mitt namn är Sanaz Häffner Malekkhaiat, jag bor i Gävle och är 17 år. Just nu går jag mitt andra år på det naturvetenskapliga programmet och engagerar mig i miljötinget på min fritid.  Jag ”jobbar” inom fokusgruppen marknadsföring och har därför fått äran att blogga under vårt fantastiska event. Här kommer det därför komma inlägg under Miljötinget helgen, med interjuver, bilder och sammanfattningar över allt som händer. Men för att du ska förstå vad som skrivs på denna blogg måste du ju komma! Det är ju ingen idé att bara läsa om Norlie & KW om du kan få uppleva deras spelning. Så se till att anmäla er på www.miljotinget.se/anmalan och fira 25 års jubileum med oss.

Hoppas vi ses där //Sanaz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0