Hej alla!

Hej!
Nu är det äntligen fredag, och det betyder Miljötinget!

Jag heter Louise och i år är det jag som har hand om den här bloggen :) Jag ingår i gruppen marknadsföring och det är mitt första år i programrådet.

Jag brukar alltid ha rätt så svårt att beskriva mig själv, men jag kan försöka. Jag kommer från en liten ort i Hälsingland som heter Ljusdal, men har nu flyttat till Gävle för att gå i gymnasiet.

Jag är en ganska lugn person som är rätt så trevlig att vara med om jag får säga det själv, och så är jag även väldigt tyst men jag är inte blyg :)

Ett intresse jag har är mänskliga rättigheter och lika behandling, som har gjort att jag gått med i Amnesty, så på fritiden är jag på Amnestymöten, och så kollar jag på netflix och pluggar också.

Det var lite om mig, hoppas ni ser fram emot Miljötinget 2016!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0