NAVID MODIRI - VAD ÄR INSPIRATION?



Navid Modiri var dagens sista föreläsare. Han ställde sig och oss en fråga: Vad är inspiration? Är det något man bara sitter och väntar på ska komma? Och vad är det i så fall som ska komma? Jag vill inte ens avslöja om vi fick något svar och vad det i så fall blev, för jag vill att alla, alla, alla ska gå på en av hans föreläsningar! Mer peppad och inspirerad har jag aldrig känt mig som när han pratat klart. Åh, helt underbart bra var det! Första november lanseras en hemsida för me & do som är hans senaste projekt. Så länge kan ni läsa om vad denne författare, musiker, radiopratare, tv-programledare, inspiratör (med mycket mera) gör här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0