Solrosprojektet

Som en slags "sammanfattning" efter att deltagarna lyssnat och lärt i varsin "workshop" så träffades dem i Parken där Solrosprojektet skulle hållas hus. Det är alltså där idéer och tankar blir till verklighet om du ställer in dig på det. Jag träffade på flera stycken som hade extremt bra idéer som jag verkligen håller tummarna för, men jag tänker inte avslöja vad dem var tills vi vet om deltagarna lyckas verkställa i sina hemkommuner eller inte. Men jag kan säga detta: det har något med miljön att göra... Vi får hoppas på våra kära vänner helt enkelt! 
Här är deltagarna i full gång med att planera, bli intervjuade och vara allmänt goa och kreativa: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0