Do it yourself

Det är Cecilia Belin som håller i work shopen. Hon tog med ullefilten, pärlorna och färgerna. Konceptet är "återanvändning"

DIY (Do it yourself) är verkligen work shopen för Nicha Vesamula. Hon har ett genuint intresse för att designa om kläder hon inte tycker är tillräckligt snygga i sin garderob. 15 år och tänker välja ett program inom hennes intresse under gymnasiet. T-shirten hon visar upp på bilden är den vi delar ut här på eventet. Jag kände mig genast lite tråkig i vetskapen om att hon kommer gå runt i den nya designen medan jag knappt ansträngt mig för att vika upp ärmarna åtminstone.
 
 
Amanda Forsell förberedder sig mentalt för att börja sy fast alla pärlor hon har valt att ha med på sin tröja som hon tagit med sig hemifrån. Jag träffade henne först och trodde det var väldigt synd för de som glömt ta med sig plagg att göra något av. Men sedan motbevisade Nicha detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0