MILJÖTINGET 2013

 
 
Resan är påbörjad! Min tågresa alltså. Manno Endalib och Linnea Wickman med crew har jobbat fram helgens event och klev på tåget långt innan. Det var drygt en månad sedan som jag gick in på hemsidan och tittade hur anmälningarna till alla workshops låg till. När det fanns platser kvar var det endast enstaka. Idag är kvoten fylld.
 
Vi kommer att vara ett helt drös taggade, målmedvetna, olika sorters individer på plats i Sandviken. På FB-sidan syns engagemanget redan. Här på bloggen kommer jag att förse er med allt skoj och allvar som kommer hända. Det kan vara i form av videoklipp, bilder, intervjuer eller mina egna observationer. 
 
Jag, är en journaliststudent i Kalmar som gärna tar tåget norrup till mina trakter. Jag tackar inte nej till att låta mig inspireras för att sedan föra det vidare. Alla kan förstå det viktiga budskapet i bravaderna Miljötinget bjuder på i helgen.
Jag tackar inte nej till en hållbar utveckling i samhället.
 
Jag heter Sevgi Camuz förresten. 
 
 FOTO: Jonas Forsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0