ÄN ÄR DET INTE SLUT!



Miljötinget 2011 må vara över på Bromangymnasiet men här på bloggen fortsätter det! Denna dag gick undan, tjopp tjopp så hade vi manifesterat och åkt hem. Jag har så klart massor av inlägg att göra plus att jag inväntar lite material från andra som ska hit och det kan ju ta någon dag så kolla in här fler dagar i veckan som kommer!

Det var några deltagare som frågade mig om jag inte kunde lägga upp recept på god vegetarisk mat som vi fått i helgen. Jag frågade en av de duktiga mattantskockarna och hon sa att de hade inte gått efter några recept utan smakat sig fram, men hon skulle göra något grundrecept till i alla fall någon utav rätterna och maila till mig, så det kommer också komma framöver!

Förresten, är det någon av er som har bilder, filmer eller vad som helst som ni vill dela med er av på bloggen? Hör av er! Ni kan maila mig på [email protected]. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0