Våga vara förändringen - Miljötinget 2012

Då var det snart dags allesammans! Jag hade tänkt öppna med ett käckt "Go Green everybody" men ångrade mig då jag faktiskt ska göra en cool och bra insats till Miljötinget 2012..
Jag som kommer att vara den jobbiga tjejen med kameran upp i ditt ansikte och blogga under denna roliga helg i Avesta heter Isabelle Ödén, och hittar ni mig inte här så hittar ni mig i Gävle eller på Facebook, where else? Jag är personligen supertaggad inför denna helg, framförallt eftersom det är min första gång på Miljötinget och för att jag kommer lära mig massor och träffa otroligt många nya människor! Sen är jag dock lite nervös över det faktum att jag kommer få reda på exakt hur miljömedveten jag egentligen är..
 
Imorgon går bussen för alla deltagare och yours truly till Avesta, klockan 10.15 från stationen i Gävle, be there or be square! Programmet för helgen ser ut som följande och jag har redan mina favoritpunkter:

Med detta så lämnar jag nu bloggen för att ihärdigt uppdatera den imorgon med förhoppningsvis bra foton och roliga men också såklart lärorika inlägg, vi ses imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0