Ny projektassistent

Även fast det är väldigt tyst här på bloggen så fortsätter arbetet inför Miljötingets stora 25-års jubileum. Förhoppningsvis ser ni oss på sociala medier ibland där vi försöker synas så mycket vi bara kan och från och med nu kommer jag att försöka uppdatera bloggen.
Jag är i alla fall ny projektassistent. Har varit en del av miljötinget i rätt många år (sedan 2010) så egentligen känner jag mig inte speciellt ny men spännande att vara en del av projektledningen.
Just nu håller vi på att skicka ut mer information till skolorna för att få dem att skicka så många underbara deltagare som möjligt. samt att vår anmälan äntligen öppnat WHOOPWHOOP.
I år firar vi hela 25 år. Det kommer att innebära en massa spännande nyheter och eftersom jag kan tänker jag berätta att vi nu i veckan kommer att släppa ytterligare EN STOR HÄNDELSE. Jag lovar ni kommer inte att ångra er!!! Så se till att anmäla er på www.miljotinget.se/anmalan 
 
Ha det bra// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0